PERUUTETTU: Kevätristeily Tallinnaan

Risteily on peruutettu koronaviruksen vuoksi. Mahdollisesta uudesta jäsenristeilyn ajankohdasta ilmoitetaan tilanteen selkiydyttyä. Seuraa yhdistyksen tiedotuskanavia!

Jos olet jo maksanut omavastuusi, yhdistyksestä otetaan sinuun päin yhteyttä lähiviikoina rahojen palauttamiseksi.

Tallinnan risteily tehdään torstaina 21.5. Viking Linen M/S XPRS:llä. Kokoontuminen Helsingin Katajanokan terminaalissa on klo 9.30. Mukana matkalla pitää olla joko passi tai uudenmallinen henkilöllisyystodistus. Laiva lähtee klo 10.30. Palaamme takaisin Helsinkiin klo 19.30. Suositeltavaa on, että jokainen ottaa oman henkilökohtaisen avustajansa mukaan.

Matkan omavastuu on 35 euroa jäsenelle tai avustajalle. Ei-jäsenelle matkan omavastuu on 70 euroa. Matkan hintaan kuuluu kokoustilat, hyvää seuraa ja paluumatkalla buffet.

Omavastuut maksetaan 31.3. mennessä yhdistyksen tilille Aktia FI34 4055 5452 3161 07. Viestikenttään selitteeksi matkalaisen nimi ja teksti RISTEILY 2020.