Kevätristeily Tallinnaan

Tallinnan risteily tehdään torstaina 16.5. Viking Linen M/S XPRS:llä. Kokoontuminen Helsingin Katajanokan terminaalissa on klo 9.30. Mukana matkalla pitää olla joko passi tai uudenmallinen henkilöllisyystodistus. Laiva lähtee klo 10.30. Palaamme takaisin Helsinkiin klo 19.30. Suositeltavaa on, että jokainen ottaa oman henkilökohtaisen avustajansa mukaan.

Matkan omavastuu on 30 euroa jäsenelle tai avustajalle. Ei-jäsenelle matkan omavastuu on 60 euroa. Matkan hintaan kuuluu kokoustilat, hyvää seuraa ja paluumatkalla buffet.

Kevätristeilyyn on niin paljon ilmoittautuneita, että emme ota uusia enää edes jonotuspaikoille. Jos et nyt päässyt mukaan, niin toivottavasti ensi keväänä! Tiedustelut järjestösihteeri Piiulle, s-posti sihteeri@ms-helsinki.fi, 040 751 4244 (ti-ke 13-15, to 11-14)

Omavastuut maksetaan 31.3. mennessä yhdistyksen tilille Aktia FI34 4055 5452 3161 07. Viestikenttään selitteeksi matkalaisen nimi ja teksti RISTEILY 2019.