4.11. Löydä voimavarasi

Koetko haasteita jaksamisen kanssa? Haluaisitko saada selville juuri sinulle sopivat keinot parempaan jaksamiseen? Tuntuuko siltä, että kaipaat ohjausta ja rohkaisua löytääksesi avaimet motivaation ja ratkaisujen kehittämiseen?

Lähde kartoittamaan voimavarojasi pienryhmässä, ratkaisukeskeisessä hengessä! Voimavarojen kartoitus perustuu näissä tapaamisissa reteaming-prosessiin. Reteaming-malli on selkeä, johdonmukainen ja vaiheittain etenevä. Valmennuksen avulla sinulla on mahdollisuus löytää uusi sävel voimavarojesi löytämiseen.

Tämän ratkaisukeskeisen valmennuksen tavoitteena on:

• Luoda toiveikkuutta nykyhetkeen ja tulevaan
  • Kasvattaa motivaatiota voimavarojen löytämiseen ja haltuunottoon
  • Vahvistaa ja lisätä luovuutta ongelmien ratkaisussa
  • Edistyä ja onnistua yhdessä

Löydä yhteys omiin ratkaisuihisi ja rohkaistu pienryhmän mukana etenemään kohti tavoitteissasi!

Valmentajanasi tässä prosessissa toimii neuroyhdistyksen erityisliikuntaryhmiä ohjaava Evelin Vlahopoulou. Eve on ennakkoluuloton ja avarakatseinen ammattiauttaja. Koulutukseltaan hän on fysioterapeutti, työskentelee pääkaupunkiseudulla mielenterveys- ja päihdetaustaisten aikuisten parissa ja opiskelee ratkaisukeskeistä lyhytterapiaa, reteaming-valmennusta sekä kinestetiikkaa.

Pienryhmä toteutuu Helsingin keskuskirjasto Oodin esteettömissä ryhmätiloissa. Ryhmä alkaa marraskuussa ja toteutuu marraskuun neljänä maanantaina 4.11. alkaen klo 17.00-18.30. Valmennukseen mahtuu 4 työikäistä jäsentä.

Ryhmään hakeminen tapahtuu täyttämällä lomake, joka aukeaa klikkaamalla tästä. Hakuaika päättyy 27.10. Ilmoitamme ryhmään valituille sähköpostitse 31.10. mennessä.

Hae rohkeasti mukaan inspiroitumaan ja inspiroimaan! ”There’s a will, there’s a way”