MOTOMed-lainaus

Yhdistys on hankkinut 10 MOTOMed-polkulaitetta edistämään jäsenten omaehtoista liikuntaa ja kuntoutusta. MOTOMed-liiketerapia on turvallista, moottoriavusteista passiivista liikettä sekä moottorin avustamaa aktiivista ja omin voimin tapahtuvaa harjoittelua polkulaitteella niin kävelevälle kuin pyörätuolin käyttäjälle. Laitteen laina-aika on puoli vuotta, kuukausivuokra on 20 euroa. Alla voit tutustua lainaussääntöihin ja lopussa olevasta linkistä pääset ilmoittautumaan lainausjonoon.

MOTOMed-lainauksen säännöt

• Laitteen käyttö tapahtuu omalla vastuulla.
  • Sitoudut käyttämään laitetta puoli vuotta.
  • Noudat itse laitteen yhdistyksen ilmoittamasta osoitteesta. Mikäli et itse voi noutaa laitetta, järjestät laitteelle kuljetuksen.
  • Allekirjoitat ja palautat laitteen käyttöön liittyvän sopimuksen ilmoitettuun osoitteeseen määräpäivään mennessä.
  • Sitoudut toimimaan sopimuksessa ilmoitettujen sääntöjen mukaisesti.
  • Pidät laitteen käytöstä päiväkirjaa ja toimitat päiväkirjan ilmoitettuun osoitteeseen kuukausittain.
  • Et tahallisesti käytä laitetta niin, että se rikkoutuu. Mikäli laitteeseen tulee ongelmia, ilmoitat niistä välittömästi yhdistykseltä saamiisi osoitteisiin.
  • Sitoudut laina-ajan jälkeen sopimaan laitteen siirrosta seuraavalle yhdistyksen ilmoittamalle jäsenelle.
  • Laitteen luovutuksen yhteydessä luovutat myös kaikki sopimuksen yhteydessä mainitut tavarat.
  • Mikäli olet ilmoittautunut jonoon ja tilanteesi muuttuu niin, että et halua tai voi ottaa laitetta käyttöösi, ilmoita siitä välittömästi osoitteeseen motomed(at)ms-helsinki.fi

Ilmoittautuessasi jonoon tästä (klikkaa linkkiä) hyväksyt lainauksen säännöt.